Slut på ledigheten!

Idag har jag jobbat mellan 16-20 och det gick bättre än sist. Så nu blir det jobb några dagar framåt. Fredag, lördag, söndag Och måndag.
Idag har jag inte gjort så mycket innan jag gick till jobbet. Har suttit och pratat med en gammal vän som heter Fredrik. Det var jätte kul faktiskt. :)
Det är så tråkigt att man inte har några gamla vänner kvar alls. Men att ta upp nya kontakter med gamla förlorade vänner är aldrig fel :)

Här i Södertälje så har man inga vänner. alls och det känns så himla tråkigt. Men det är bara ut och försöka skaffa det :)
Om man inte vore så himla blyg!

Men nu ska jag gå och sova imorgon blir det fortsättning på min ganska udda design av bloggen :)
Får se om jag tycker om den :)
Ha det gött! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0