Dagen har varit jätte bra :)

Idag så har jag varit med Ida, Anna och Madde :)
Och såklart deras underbara barn. Här kommer det bilder :)
Madde och hennes dotter Julia :)
Lilla Lucaz var nyfiken på Linnéa :)
Anna :)
Käraste Ida :)
Barnvagns maffian :)
Anna till vänster med sonen Lucaz, Madde i mitten med sin dotter Julia+ en liten tjej hon var barnvakt till ochsen längst ut till höger är det såklart jag haha :)
Ida tog kortet :)
Fotograf: Ida Engström.

Efter ett tag så gick jag och Ida hem till henne och jag diskade och hjälpte henne med maten.
Passade även på att ta kort på henne och Linnéa :)
Tack för en trevlig dag tjejer :)
Och Ida, ha det så super trevligt i Turkiet :)
Måste ju även tillägga att Linnéa fick så himla fina kläder av Anna :)
Tusen Tusen TACK!!! :)
Sitter nu och väntar tills svärmor kommer och såklart väntar jag på Mattias med.
Vi ska åka till Väddö och fira Mattias farbror Gonny som idag fyller 67 år :)
Jessica 20 & mamma till Liam
2010-08-12 @ 17:26:45
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Jaha såpass.. Vad får du för de då? kram

Anna Lundin
2010-08-12 @ 19:03:37
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Underbara bilder :)

Kan man få bilderna sedan?

Måste ses snart igen. Kraamis!

Lena
2010-08-12 @ 20:07:50
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

Hej Sara hur mås det?? sj så är det bra !!!

vad fin din blogg vart nu tycker jag har det redan gått 2 ½ månad sen Linne kom oj vad tiden går fort då sj så börjar vår troll på dagis den 23 aug så nu blir inte lite längre utan stor flicka ;) så nu blir det märka kläder och jag har köpt hennes första dagis väska med :) vad gör du i nästa vecka på torsdag ??? om du vill ses ??? kram kram från mig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0