Dags för uppdatering :)

Som ni alla vet så har jag varit och hälsat på min syster och hennes familj i Södertälje.
Hade det jätte trevligt. Jag och Caroline hade film kväll och vi såg nog tre eller fyra filmer. En film vi såg hette " I skuggan av värmen " med Joel Kinnaman.

Ni måste se den, den är verkligen skit bra. Ni kommer älska den :D
Vi såg även " Hem Ljuva Hem " Med Mikael Nyqvist :)

Här är bilder från Södertälje vistelsen.
Det var bilder det. =)

Idag skulle jag egentligen ha varit med Jessica och lilla Liam, Men med tanke på vädret så tyckte vi båda att vi tar det någon annan dag. Så istället så kommer min mamma hit. Ha det så bra allihopa. :)
Anonym
2010-08-18 @ 19:14:19

Snusar du?

Lena
2010-08-19 @ 22:09:05
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

Lena
2010-08-19 @ 22:12:24
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

Hej Sara hur mås det ??? sj så är det bra !!

nu har vi ner räkning in för dagis på måndag ;)

måste lov att tala om hur söt linnea är :)

har du tips på hur man kan skänna pengar på att blogga ???? eller något annat som man kan få in pengar på ??? ge mig tips på det snälla du



kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0