Grå och mulen Måndag med lite regn!

Igår så åkte vi och lämnade Jesper hemma hos han. Lite hemlängtan på slutet hade han nog då han var jätte grinig. Men så fort vi hade kommit hem med honom till mamma och pappa så sken han upp som en sol :)

Vi skjutsade sen Elin till Grisslehamn. Hon hade haft sin bil stående där över natten. Efter vi lämnat av Elin där så åkte vi hela gänget hem till mamma och var där ett tag då Elin skulle hämta Alice där. När hon var hämtad så åkte vi alla till Willys för att handla lite.
Efter handlingen så hamnade vi hemma hos Farfar Lasse :) Där fick jag två mackor med kall rökt lax och en väldigt god potatissallad, och det var ju hur gått som helst :)

Idag så ska jag träffa Ida och Johanna. Ska bli roligt :) Ska börja gör mig i ordning nu :)
Anna Lundin
2010-08-09 @ 12:28:53
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

ja jag kan förstå att du är glad. :D hiihih men du kanske kan ta lite fina kort åt mig också. ihhih

Måste ju ses snart Sara. Kramar!

Lena
2010-08-09 @ 21:27:52
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

hej låter som en trevlig dag :)

sj så har man jobbat som bara den jobbar denna vecka och på måndag sen är jag hemma med isabelle tills hon börjar dagis ska bli kul det och så skulle jag kunna träffa dig om du vill jag kan komma till norrtälje eller rimbo om du vill det ???? hälsa matte och lilla fröken med kram

Martina
2010-08-09 @ 22:12:07
URL: http://beautywolf.blogg.se/

ni verkar ha haft fult upp idag:) mysigt!



sv: vädret idag har verkligen varit trist och har varit ute och åkt lite med bilen bara:)



hoppas allt är bra

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0