Linnéas Utveckling på 11 veckor :)

Från första dagen fram till nu har det hänt så otroligt mycket. Hon är nu väldigt stadig i både kropp och nacke. Och vikten ökar och även hennes längd. Hon ler och pratar när man pratar eller ler mot henne.
Det har vuxit fram en sån underbar person i våran lilla flicka.

Summering:
Hennes första riktiga leende kom när hon var cirka 3 veckor gammal.
Hon lyfter huvudet vid cirka 6 veckors ålder ordentligt.
Hon började hålla huvudet stadigt vid 9 veckors ålder.
Hon började även gripa efter saker vid 9 veckors ålder.
Idag vände hon sig även för första gången från mage till rygg, 11 veckor gammal.



Hon har ju även kommit på hur roligt det är att stå och sitta upp. Så det vill hon nästan göra hela tiden under sin vakna tid. Men hon blir så trött efter ett tag och vill ta en liten "power nap" som brukar vara i 20 minuter. Sen är hon pigg och vill fortsätta :)

Jag är världens lyckligaste. Har världens UNDERBARASTE DOTTER och världens UNDERBARASTE SAMBO.
Och jag evigt tacksam att det är just er två jag har er i mitt liv!

JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA!
Janni - mamma till Emilia <3
2010-08-20 @ 13:42:39
URL: http://jhfashion.blogg.se/

vet inte om jag sagt grattis till er söta dotter!! Så fint hon också ökar i vikt!Sist när vi vägde Emilia 3 1/2 mån så vägde hon 6800 och 63 lång! dom ska va runda och goa!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0