Denna ska jag definitivt ha på dopet!


Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan

Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Var inte rädd, Jag går bredvid dig.

Nu är jag din, och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Ja jag ska älska dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när hoppet sviker.
Du betyder allt för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig.
För du betyder allt för mig.

Liin (följer din blogg sens innan Linnéa föddes)
2010-07-13 @ 14:42:52

Jag tycker jätte mycket om att läsa din blogg om vad ni gör och om din otroligt söta familj :). Måste bara säga att den låten är helt underbar. Linnéa ska vara stolt att hennes föräldrar ger henne den låten på dopet. När det blir dax om det blir så :). Kram till er! <3

Anna Lundin
2010-07-14 @ 03:16:55
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Den är underbar. Vi måste ses snart så lilltjejen kan få presentern från oss :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0