Söndags update :)

Igår var vi Ute i Spillersboda hos Mia, Per och Mathilda. Dagen bjöd på bad, sol och trevligt sällskap :)
Eller själv så fick man ju inte bada, så jag fick snällt sitta och kolla på :)
Men snart så får jag äntligen bada. Man är ju inte så trimmad i kroppen, men vad gör det. Jag har ju varit gravid. Så jag struntar faktiskt i hur jag ser ut. Jag har Mattias och han älskar mig precis som jag är :)

Här kommer det bilder från gårdagen :)

 


Herr Bergström och Herr Granberg gör sig redo för ett dopp :)


Mia badade med Mathilda.
Och inte tyckte Mathilda det var något fel på det heller :)


Varmt på stranden, så i blöja fick hon ligga :)




Jag älskar den här bilden på mina två Älsklingar!<3


Familjen Gustavsson/Granberg. Tack för en trevlig dag :)







Jätte fin bild på Mia och hennes dotter Mathilda!


Mathilda myser med Linnéa i vagnen :)






Sen som ni redan vet så åkte vi vidare till Jakobsberg för att hälsa på Linnéas farfar Lars och Barbro :)
Där blev vi bjudna på mat och även där trevligt sällskap :)


Skönt att sova på alla möjliga olika vis :)


Mattias testade sin pappas hatt och solglasögon :)
Och Linnéa är helt utslagen efter dagens värme.


Barbro och Linnéa :)


Mys hos farfar sin :)

Det var det jag hade att bjuda på från våran söndag.
Vi kom hem vid tio på kvällen men kom inte i säng förnst halv tolv.
Linnéa somnade så fort vi kom hem. Hon fick mat och somnade som en stock.
Hon vaknade inte förnst tre på natten för matdags.
Så en gång vaknade hon inatt. Hon vaknade sen åter vid tjugo i sex för mat. Sen somnade hon om.
Så  jag gick upp och gjorde en sallad med pasta och räkor i som Mattias kunde ha med sig till jobbet.

Ja, jag vet, vad skulle Mattias göra utan mig. Jag gör allt för mina två älskade skatter.
Det är väl det man gör, allt för dom man älskar!

Nu sover Linnéa igen och jag ska nog passa på att gör om min blogg lite granna tror jag nog.
Får se vad det bjuds på för design :)

Fröken M
2010-07-05 @ 08:31:59
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Åh va mycke fina bilder !

Viggo är 3 månader idag så vi ska iväg för vaccination, vägning och mätning efter lunch. Får väl se hur det går. andra mammor har varnat om att bebisarna blir dunderförkylda efteråt !

Ha en riktigt bra dag ! ( Här i karlstad verkar solen vara tillbaka... )

Kram

alexandra
2010-07-05 @ 16:06:41
URL: http://nem0.blogg.se/

Vilken härlig dag gumman:) Men varför inte bada? <3

Anna Lundin
2010-07-06 @ 01:39:48
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Härliga bilder. :D



Måste träffas snart så du kan få present till Linnea. hihih jag har tid nästan när som helst då man inte gör nått.



I helgen har vi legat på stranden hela dagarna. Så härligt att bada & sola.

Carro
2010-07-06 @ 08:01:42
URL: http://mammacarros.blogg.se/

härliga bilder! jag gillar mattias bondbränna ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0