Fredag idag!

Idag är det fredag och man känner sig lagom utvilad för att lillskruttan sov så himla bra inatt! :)
Igår fick vi som sagt tvätt maskinen inkopplad och vi har tvättat våran första maskin som jag snart ska hänga upp :)

Lite senare idag vid tre halv fyra så ska jag åka med min syster Elin till Täby centrum för att försöka hitta något att ha på mig imorgon då våran fars gubbe fyller 50 år :)



Så hoppas jag hittar något annars blir jag faktiskt besviken.
För jag har absolut ingenting att ha på mig imorgon annars :(

Idag lyckades jag få en bild på Linnéa när hon ler :)


Mamma och Pappas hjärta!

Emma,21 år & Gravid <3
2010-06-18 @ 12:34:55
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Haha typsikst små bebisar,

bara spyr & spyr ;)



Jadu i helgen vet jag inte vad vi ska hitta på :p

Fortsätta i rummet antar jag,

kanske åka till IKEA en sväng :D

Ni då ? :)



Är den där filten bra?

Vi har nämligen oxå köpt en sån :D hihi.



kramar

Birgitta
2010-06-18 @ 15:10:39

Vilken gullunge! Vad roligt att hon har börjat le. Jag kommer ihåg att det kändes som Guld! när man fick första leendet. Skönt att du har fått sova lite längre på nätterna. Det gör mycket för orken o humöret. Vi håller på att fixa nya köket ( eller Håkan om jag ska vara ärlig) jag hejar på så gott jag kan!! Taket o golvet klart. I helgen ska vi börja skruva ihop alla paketen vi fått från Ikea! Det ska bli kul att se om vi får ihop det. Ha en trevlig helg. Kram Birgitta

Ingela
2010-06-18 @ 21:21:52
URL: http://barnarlivet.blogg.se/

Gud vad nöjd hon ser ut, en riktig liten sötnos :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0