Som jag trodde...

Idag var vi som sagt till BVC, vågen visade idag 8130 G. Så hon hade endast gått upp 5 gram, men det var nästan det jag misstänkte. Men växt hade hon gjort, nu är hon 69 centimeter lång, så hon har väst 2,5 cm på en månad.
Hon charmade även läkaren som gick där ifrån sedan med ett skratt :)
Allting såg jätte bra ut.
-----------------------------
Linnéa fick även visa hur duktig hon är med det snart som kallade krypandet. Och det fick hon stort plus för och även att hon sitter helt själv nu med.
Hon är väldigt tidig med allting.
----------------------------
Så egentligen för att man nästa gång ska till BVC när dom är 8 månader så ska jag dit igen om en månad då hon troligtvis börjat krypa. Vi ska dit då för att gå igenom barnsäkerheten i hemmet.
---------------------------
Nog pratat om det, nu har jag pyntat klart här hemma, det enda som behövs är att köpa förlängningssladd.
----------------------------
Nu är det sovdags. Mattias är ledig imorgon, så det summeras med att det blir sovmorgon för mig imorgon.
Inte för att jag klagar på att Linnéa vaknar allt emellan kl. 8.30 - 10.00, men det kan vara skönt i alla fall.
Emma - Mamma till Alicia ♥
2010-12-01 @ 11:20:51
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Hej Hej vännen!

Hur mår ni ? Bara bra hoppas jag ^^,



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0