Svar på frågestunden!

Det var inge roligt detta med frågestund.
Endast tre stycken som frågade någonting.
Men till er ska jag svara ;)

Vad jobbade du med innan linnea föddes? Vad jobbar din sambo med?
Hej! Jag undrar hur gammal du var när du flyttade hemifrån och vad du jobbade med då? :)
är lite nyfiken på hur du å mattias träffades?
Vad jobbade du med innan linnea föddes? Vad jobbar din sambo med?

Jag jobbade inte innan vi fick Linnéa, jag vikarierade lite då och då på ett äldreboende då vi bodde i Södertälje.
Mattias jobbar som trädgårdsskötare runt om i Danderyd, Stocksund, Djursholm mm.

Hej! Jag undrar hur gammal du var när du flyttade hemifrån och vad du jobbade med då? :)

Flyttade och flyttade. När jag var 14 år så bodde jag nästan hemma hos mitt X. Men sen när det tog slut så bodde jag hos min mamma. Men sen när jag träffade min Älskade Mattias så bodde jag hemma hos honom, jag var 16 år då vi träffades. Jag gick i skolan då och betalade det jag hade råd med till hans mamma.
När jag var 19 så flyttade jag och Mattias till egen lägenhet.
Som sagt så jobbade jag inte, utan gick i skolan :)

Är lite nyfiken på hur du å mattias träffades?

Vi träffades genom två kompisar som då var ett par. Jag fick då veta vem han var då han vetat om mig ett tag innan det och hade fattat tycke för mig. Så på valborg 2006, då allting hade gått i kras med mitt X så åkte jag hem till dom två kompisarna då dom hade fest och han var där. Två dagar efter, exakt den 2 Maj så åkte jag hem till honom. Och där var svaret på min framtid. Vi håller fortfarande ihop, är fortfarande jätte kära i varandra och tack vare våran kärlek så har vi fått världens underbaraste dotter!<3
Jessica
2010-10-18 @ 16:12:48
URL: http://emmica.blogg.se/

Fan vad glad jag blev att du svarade på min :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0