Smakportion med gröt :)

Idag så gav vi Linnéa gröt med banan smak för första gången. Lite miner först men sen gick det bra :)
Nu är det så att jag börjar ge henne gröt nu eftersom Åsa, Mattias chefs tjej har börjat ge Tilde gröt. För att på hennes bvc sa dom att det var okej. och som sagt, Tilde är ju bara 2 dagar yngre än Linnéa.
Här kommer bilder :)


Nu är det så att jag trodde att hakklappen skule räcka, men inte det så det slits i den och det kommer ändå på tröjan hennes :) Våran lilla gule tjej <3
Emma - Mamma till Alicia ♥
2010-09-19 @ 12:22:09
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Hihi så härligt det såg ut :)

Hon ser ut att tycka om det iaf ^^,



Fick inte du min kommentar om erat dop ? :S

Tänkte jag fick nog aldrig något svar på den ;) hehe!



Jätte fin säng himmel du hittat oxå :)



Kramar

Janni - Mamma till Emilia ♥
2010-09-19 @ 21:02:10
URL: http://jhfashion.blogg.se/

mums så gott! det ska Emilia få smaka på nästa vecka! denna veckan är det majs/potatis pure!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0