Svar till...

Louise om Mitt hjärta slår för dig min älskade lilla skatt<3:
Hej! jag undrar om ni trivs att bo i Rimbo, känns det som ett bra ställe att bo på? Hur kommer det sig att ni bor just där? Bra blogg!


Svar: Ja, vi trivs väldigt bra här i Rimbo men om vi skulle få lägenhet i Norrtälje så skulle vi inte tveka en sekund att flytta. Ja, jag tycker Rimbo är bra. Varken jag eller min sambo märker av det dåliga som kanske ibland händer i Rimbo.

Vi flyttade hit från Södertälje, vi bodde i Södertälje i 11 månader, när jag blev gravid så kände jag att Södertälje inte var något ställe jag vill att våran dotter ska växa upp i. Så då fick vi denna lägenhet i Rimbo. Vi är nu på hemma plan igen och det känns verkligen underbart.

Tack så mycket! Roligt att du tycker om min blogg :)


Farmor
2010-09-26 @ 20:37:19

Ang din o min diskussion om mat till bebis så om man kollar i boken barnets utveckling så säger den att man ska amma eller ge ersättning till minst 6 månader men att man kan börja ge smakportioner av mat men alltså inte ta bort ammning eller ersättning. Dels för att barnet får bättre immunitet mot allergier mm. Ja du förstår vad jag menar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0