Badhus!

Idag var jag, Madde och barnen iväg till badhuset här i Rimbo.
Jag och barnen kom precis hem. Filippa lekte för fullt och ville knappt gå upp när vi skulle gå.
Tyvärr så hade dom inte varmbassängen öppen först vid tre och vi var där redan halv ett.
Så barnen blev ju ganska kalla, men det gick så bra ändå :)
Idag blir det tacos till middag, väntar på att M ska komma hem med sakerna så jag kan börja laga mat.
Ha en trevlig kväll allesammans!
(Denna bild har inget med dagens aktivitet att göra)
Emma - Mamma till Alicia ♥
2011-04-04 @ 12:01:30
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Hehe jodå jag kände igen dej ;) Trodde dock inte att du kände igen mig ;) Eftersom jag hade glasögonen på mig & det :D



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0