Helgen! (Lekrymden, Jobb & Ikea)

Denna helg har det varit full fart på. Något att göra hela tiden. I lördags så hämtade min syter Filippa.
Vi åkte in till Norrtälje innan Filippa skulle bli hämtad.
Så vi hamnade hos Familjen Granberg/Gustavsson.
Mathilda hade ju kalas, hon är nu stor tjej som fyllt 2 hela år :)
Här är bilder från kalaset.

Och sen kom syster, hennes kille och barnen in till Norrtälje dom med.
Vi åkte sedan upp till lekrymden så barnen fick leka av sig.
Och det var verkligen full fart på dom, och dom hade så roligt :)
Efter lekrymden så var vi tvungna att åka hem för att jag började jobba vid fyra.

Söndagen!
Igår började jag jobba klockan sju, men slutade vid tolv igen. Planerna var att jag skulle åka med Mattias till Väddö och hälsa på hos hans farbror. Men i sista minuten så blev det ändrade planer.
Jag satte mig i Elins bil och styrde kosan mot Ikea.
Det var jag, mamma, Elin och hennes barn. Linnéa åkte med sin pappa.
Jag köpte två blommor, ljus, en ny tvätt korg och ljusstakar.
När jag gick där på ikea så höll jag på att krocka in i en tjej.
Men det var ju inte vem som helst, det var Emma - Mamma till Alicia.
Hon sa hej och jag sa hej tillbaka. Men tror nog inte att hon kände igen mig.
Men om du läser det här så vet du :)

Idag bli det lugnt. Egentligen skulle jag gå till jobbet för att få ordning på mitt arbets schema.
Men jag känner mig ganska hängig idag.
Tror jag håller på att bli förkyld.
Så nu vet ni hur min helg har sett ut.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0