Vad är det för sätt?!?

Att vissa människor ibland tror att dom vet vad dom pratar och vet om stämmer inte riktigt alltid.
Att man orkar vara så engagerad i andra människors liv.
Varför inte bara ta och skita i andras och ta hand om sitt egna.
Jag vet, jag vet allt vad som rör detta. Och jag är så otroligt arg, ledsen, och besviken.
Men tro mig, detta har bara gjort mig starkare.
Om någon skulle skulle snacka skit bakom din rygg om ditt hjärta, om du haft något vill säga.
HUR FAN HADE DU REGERAT?

Du kanske aldrig tänker på att man behandlar människor så som man själv vill bli behandlad?
Ärlighet varar längst, glöm aldrig det.
Jag står helt fast vid mitt beslut. Jag vill aldrig mer ha med dig att göra.
Som jag sa, du är inte värd ett skit i mina ögon, du är som en droppe i havet för mig.
En dag kommer du stå där ensam, för vem vill leva i en lögn?
Man vill vara med människor som man kan lita på!
Anklagelser och påståelser är inte något som går hem alls.
Du ljuger så du tror dig själv, att du ens orkar leva i en bubbla av lögner.
Du vet precis vad du sagt och gjort, och jag vet om det.
Så far du långt åt Hel****!!!
Allting motbevisar dina teorier.
Till och med den tredje parten som säger att det är omöjligt.
Du river upp gamla sår för mig och min familj.
Du kommer ALDRIG förstå vad du gjort för det är du fan för dum för!!!

Du vet precis vem du är!




Det här var droppen!
Hoppas du fattar vad du gjort, så jävla dumt gjort av dig!!!
Vissa verkar faktiskt inte kunna använda sina hjärnor på rätt sätt, men frågan är har du någon?

Du kastade en, och du får tusentals tillbaka!!!!!!
Farmor
2011-04-27 @ 19:45:16

Helt rätt Sara. Såna människor som hon som återigen har bevisat att hon är helt opålitlig behöver du inta ha att göra med. Ni är starka tillsammans och kan bevisa för denna hemska människa att ni inte tror på sånt djävla skitsnack. Hmmm ingen hjärna så sant så sant.

Anna Mamma till Lucaz
2011-04-28 @ 23:53:47
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

helt rätt sara!



Sådana människor ska man inte ha att göra med.



Förresten. har ni lust att ses och leka i parken någon dag?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0