Linnéa har fått dagis plats :)

Ringde till Skarsjö förskola där jag har ställt Linnéa på kö.
Fick ett väldigt bra besked.
Ska dit nästa vecka, kolla lokalerna, prata med personal.
Och några dagar innan Linnéa fyller 1 år så ska vi skola in henne, sen börjar hon på dagis från den 1 Juni.
Känns både bra och dåligt, att inte få vara med min lilla tjej på dagarna svider.
Men det som är bra är att hon får umgås med andra barn, lära sig allt det sociala och motoriska.
Våran lilla Tjej börjar bli stor nu.
Jag älskar dig LINNÈA!<3


Anna Lundin Mamma till Lucaz
2011-03-16 @ 23:11:05
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

förstår hur du känner.. men resonerade samma sak jag. dem får det bra med att träffa andra barn.

Men hoppas våra alla barn kan leka tillsammans.

vill träffa er oftare jue liksom!



Det kommer gå bra. Får se vilken avdelning det blir då. Lucaz kanske? hiiihih Kram på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0