Lång dag!

Ska gå snart om ca 5 minuter till en kurs jag börjat som är på 10 veckor och jag trivs som fisken. Livet går helt åt rätt håll nu känns det som för klockan 14.00 så ska jag på arbets intervju som personlig assistent, dock är det bara timvikarie, men det gör absolut ingenting för man måste börja någonstans. Klockan tre blir det ett till möte som är privat.

Efter det sista mötet så blir det att hämta min lilla skrutt på dagis. Trivs så mycket med mig själv nu, för nu är jag självständig och det känns så otroligt bra, jag kan och jag klarar av att vara själv.

Tack för allt stöd jag får från alla människor som familj och andra. Det värmer i mitt hjärta under denna svåra tid!

För er som inte vet så är Jimmy och jag inte tillsammans längre pga väldigt mycket som jag inte tänker gå in på.

Ni får ha en super tisdag för det ska jag försöka ha :)
 
 
Elin -
2013-02-05 @ 09:03:33

Är du fortfarande gravid med jimmys barn?

EmmaVättö
2013-02-05 @ 10:10:40
URL: http://Http://bakamedmeej.blogg.se

Du vet att du klarar av allt och om det känns svårt och om du behöver prata så säg till så kan vi komma fram till någon dag när vi kan ses och prata! Jag vet att båda vi har mycket som vi kan och behöver prata om. Vad är de för kurs du går? Hur många dagar i veckan är den? Kramiz

Anonym
2013-02-05 @ 17:08:36

Men är du gravid fortfarande?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0