Sorry!

Jag vet att det inte är så roligt att följa min blogg längre, då det är extremt dålig uppdatering.
Men det händer så mycket nu för tiden. Sjukdomar och massa annat. Dels så känner jag ingen lust till att blogga längre. All min lust har försvunnit till allt, förutom min dotter.
Min dotter är mitt allt!
Jag älskar henne av hela mitt hjärta.
Får se hur allt annat ordnar sig, men det blir nog bra till slut :)
Skriver snart igen!
Anonym
2011-05-07 @ 12:58:12

Men mattias då? Är han inte ditt allt också ? =/

Lna
2011-05-07 @ 16:53:22
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

Hej Sara alla vi har dåliga dagar och veckor då man inte skriver något :) hoppas annars att de är bra med dig matte lilla Linnea hur går det med helg jobbet då ?? kram

Smsa Låna
2011-07-20 @ 03:38:08
URL: http://smsalåna.nu

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0