Idag är det ingen vanlig dag!

Idag så kom finaste Mia, lilla Mathilda och Emma förbi och besökte mig här hemma. Sen följde jag och Linnéa med Emma och där fick jag lite kläder, så snällt så :)

Sen gick jag och min lilla skrutt hem och det har hunnits med mycket, städat, hängt tvätt, badat lill tjejen och nu sitter hon och borstar tänderna i soffan, nä nu ljög jag, hon gav mig den nyss, för hon tyckte hon var klar ;)
Nu sitter hon och kollar på "bompa" som hon säger det så fint :)
Linnéa blir faktiskt 18 månader idag. Gud så tiden går fort, alldeles för fort. Hon pratar nu så man förstår vad hon säger, nya ord varje dag. Hon har blivit väldigt förtjust i lastbilar "bastbil" och traktorer "taa-tor". Hon är riktigt duktig med talet. Saker hon mer säger är tex. min "mina", lilla mamma, min mamma, äpple "äppe", stol "tol", ja det finns så mycket, talet har verkligen tagit fart, fort, och jag måste ju medge att jag är riktigt stolt.
Sen så har hon kommit in i trotset med, phuu säger jag bara, men vissa dagar är bättre än andra, ja, ni mammor vet! Vad säger man?, underbara barn♥♥
♥♥STORT GRATTIS MIN LILLA PRINSESSA PÅ DIN 18 MÅNADERS DAG!♥♥
Mamma älskar dig över allt annat♥♥








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0