Mår sååå Bra! :)

Mitt liv har tagit en helt ny vänding.
Detta år har varit ett rent helvete för mig rent ut sagt. Det har hänt alldeles för mycket som inte ska få hända överhuvudtaget! Det enda jag kan säga är att jag är så himla stolt över mig själv att jag klarade det, att jag tog mig ur det!
 
Jag känner mig starkare än någonsin och det ska jag fortsätta med. 
 
Jag försöker och ska ta mig dit jag ska, för jag vet att det kommer med tiden!
Jag älskar att tala i gåtor för det är det enda jag kan just nu. 
Kanske kommer hela sanningen om allting ut senare, eller kanske inte, det återstår och se. Just nu är det något jag endast delar med mig själv och mina nära och kära!
 
Jag vet bara att allting är så himla mycket bättre och jag mår så himla mycket bättre än vad jag gjort på väldigt väldigt länge. 
Nu är det bara den sista pusselbiten som ska komma på plats, sen är jag helt komplett! :)
 
Vill bara tacka alla som stöttat mig under denna tid och även innan jag tog det stora klivet ur. Ni svek mig aldrig, ni tröttnade inte för att jag inte gav samma energi tillbaka som ni gav mig med eran omtänksamhet.
 
Men under skalet så är den riktiga Sara påväg att komma ut igen och det glädjer mig otroligt!
 
Men den som gjort mig ordentligt stark och fått mig att orka är min underbara dotter. Jag älskar dig så otroligt mycket min lilla prinsessa och mamma kommer alltid finnas vid din sida vad som än händer. Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig! <3
'
Och endel undrar om jag fortfarande är gravid och svaret är nej. 
 
Min framtid ser otroligt ljus ut nu och det enda jag kan göra är att blicka framåt och ta allt livet erbjuder, för nu ska jag fan i mig börja leva på riktigt igen! 
 
Tack och hej så länge! 
 
 
Lena
2013-02-18 @ 14:53:06
URL: http://isabellemariell.blogg.se

hej sara kul höra att du mår toppen igen skulle vara kul träffa dig och linnea över fika eller att våra små troll ungar kan leka en dag om du kan och har tid att ses :)


kram kram

Syster Carro
2013-02-19 @ 07:36:54
URL: http://www.carolinevonsvensson.blogg.se

Du är STARK, bäst och grym, du klarar ALLT!

Dansa som om ingen ser dig,
älska som om du aldrig har blivit sårad förut,
sjung som om ingen kan höra dig,
lev som om himlen fanns på jorden. ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0