Min lilla troll unge<3

Här tickar tiden på och fort går den. Snart blir Linnéa 3 år, eller ja rättare sagt i Maj, men vi är snart där.
Hon växer så det knakar. Orden flödar ur hennes mun och det är så otroligt kul att kunna ha en konversation med henne. Hon är en mycket hjälpsam liten fröken, hon vill vara med och göra allt mamma sin gör.
 
Det finns inte ord som jag kan sätta på hur mycket jag älskar dig Linnéa. Du är mitt allt och allt jag gör är för dig. Jag kommer göra allt för dig, även när saker är tuffa så kommer jag ALLTID finnas här för dig. Jag gör allt för att du ska må bra!
 
Vad gjorde man innan man fick barn? Man har vuxit upp och blivit mamma till världens underbaraste dotter!
Skulle inte vilja ändra på något för allt i världen!
 
Min lilla skrutt unge, jag älskar dig av hela mitt hjärta!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0