Över 1 år sen!

Här var det länge sen jag skrev! Motivationen har varit på noll, men tänkte börja lite smått igen. 
Mycket har hänt sen sist. 
 
Min prinsessa Linnéa fyllde 4 år den 29 maj, tiden bara rusar iväg och hon växer så det knakar, min lilla skrutt<3
 
 
Den 10 Januari 2014 gifte jag mig med mannen i mitt liv, min bästa vän. Vi gifte oss borgligt eftersom vi ville gifta oss och göra något fint av det då våran son Justin låg i magen, en av dom bästa dagarn i mitt liv<3
 
 
 
Den 5 mars föddes våran son Justin Philippe Roggensinger, 16 dagar över tiden med igångsättning. En fullt frisk liten pojke som vägde 3460 G och var 50 cm lång.
 
 
Den 5 augusti blev han 5 månader
 
 
Jag älskar verkligen mina barn mer än allt annat på denna jord. 
Min älskade prinsessa och prins<3
 
 
Mer uppdatering kommer!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0