En lång natt och dag!

Gick och la mig vid tolv snåret igår efter jag tittat klart på Navy CIS som jag alltid kollar på innan jag somnar på kvällarna :) Det är egentligen en sånn gammal polis serie men jag älskar den iallafall med Gibbs, Abby, Denozzo m.fl.

jag somnade som sagt efter det. sen så väcker matte mig vid tre tiden för att min mobil ringde. Och det var syster Caroline som ringde. Isabelle hade 38.7 i feber och det är inte bra alls för en 5 veckors bebis. Så vi satte oss i bilen ungefär vid 03.20 och åkte hem till Carro, jag och Mattias. Så dom åkte iväg till Huddinge sjukhus. Det visade sig att Isabelle hade fått öroninflammation och att hon var lite röd i halsen. Så det var ju bra att dom åkte in.

Vaknade vid halv nio tiden hemma hos Carro. Vi satte oss och åt frukost sen så tog jag med mig Hampus och Filippa hem. Så vi kom hem till oss, drack lite vatten och sen bar det ut för en liten lekstund innan dom skulle sova lunch.

Här kommer lite bilder :)

          

Nu har jag lagt dom i våran säng och hör hur dom busar där inne. Så det är nog dags att fälla upp rese sängen så Hampus får ligga där i. För dom triggar bara upp varandra nu när dom egentligen ska sova.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0