En stor JÄVLA MISS!

Gick upp klockan 07.05 imorse. Gick upp för att göra mig iordning för att gå till jobber. Hampus vaknade vid 07.20 så jag tog upp honom och kollade Febern för att igår hade han 38,6. Men imorse hade han bara 36,7. Har gått upp tre- fyra gånger inatt med så var rätt seg imorse innan jag kom upp ur sängen.
Och Filippa tog jag upp vid halv åtta, Och stackars Flicka hon va så trött. Men Jag hade så bråttom till jobbet.

Mattias skjussar upp mig till jobbet och släpper av mig där. Och kör vidare för att åka och lämna barnen, Jag hinner ner i omklädnings rummet. Jag byter om och åker sen upp till den våning jag ska jobba på. Hinner inte mer än att säga hej till personalen jag ska jobba med tills hon gick till en av de boende.
Sen kommer två av den andra personalen upp och dom frågar direkt " Vart var du igår?!?!?" Då sa jag att jag var barnvakt och att vi var iväg hela dagen. Och då säger dom "Jo, för du skulle jobbat igår mellan 14.30 - 20.00 och vi ringde dig men vi fick inget svar" Jag har inte sett på telefonen alls att det ringt. Har inget missat samtal.

Hon jag skulle jobbat med igår då tydligen, hon var ju arg och det kan jag fullt förstå. Jag hade också blivit förbannad om den jag skulle jobbat med aldrig dök upp.
Så min tid idag kunde jag ju bara skita i eftersom jag inte kom igår, så trodde dom inte att jag skulle komma idag heller. Så dom ringde in en annan. Så jag skämms faktiskt. MEN JAG HADE FAKTISKT INTE TIDEN IGÅR I MIN KALENDER.. Känner mig så jävla dum nu asså. Det här kommer ju inte se bra ut för mig alls. Kommer säkert inte få några mer tider! Det kan jag slå vad om.

Men jag ska iallafall ringa chefen imorgon vid halv åtta på morgonen så vi kan reda ut det där med den där tiden.
Nu ska jag sätta mig och göra en design till Frida .

Och åter igen så ber jag så hemskt mycket om ursäkt till Henne jag skulle ha jobbat med igår, "Tina"!
Jag fattar inte hur det kunde bli så fel. Känner väldigt mycket skuld nu faktiskt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0