Just wondering!

Okeej jag är väl lite grinig och bortskämd av mig. Men att någon säger dagen innan att vi ska skaffa katt och andra dagen så är det bara som ord.
Jag är så trött på att det som sägs bara är ord utan mening.
Pengar är allt i denna bistra värld. Tänk om det fanns något roligt att göra som inte kostade pengar. Att allt ska vara så himla dyrt.

Jag är inte alltid den snällaste i min mun, ibland kommer det ut dumma saker som man ångrar efter att man sagt.
Men är det så konstigt när man inte får någon respons tillbaka.
Det känns som att man inte har några kompisar kvar, inte sånna kompisar man hade förr som brydde sig om en och jag brydde mig om dom. Allt bara försvinner.

Så ta vara på det/dom du har så det inte glider dig ur händerna. För det går så lätt och fort!

Ett förhållande är inte alltid lyckligt hela tiden, utan ibland kan det även finnas bistra dagar. Detta är nog första gången jag och Mattias har bråkat på väldigt väldigt länge.

men jag är så trött på tomma ord hela tiden och hur han utrycker ord på sina alldeles egna skit konstiga sätt. Det som ska låta så rätt låter ibland så satans fel.

När nu ska jag laga mat så han får det på bordet när han kommer hem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0