Trevlig dag!

Idag så var det en riktigt trevlig dag hemma hoa kära mormor :) Det blev till att äta tårta, kokosbollar, kakor, bullar mm.
Snacka lite skit och hade jätte trevligt.

Senare på kvällen så skulle jag och matte ut och åka lite bil när vi såg en tjock rök uppe i luften så vi spårade upp den och det visade sig att det var en stor brand precis bakom mitt jobb i Hovsjö.
det brann i Gröndalsskolan.



Det var hur mycket folk som helst där. Hela skolan kommer nog att brännas ner tror jag :S
Jag tror helt 100% att den är anlagd. Om den är det, vad F*N är det för nöje med detta ?
Att tända eld påmat affärer och skolor. Den/ dom som gör det verkar inte vara riktigt funtade i skallen.
Vad finns det för nöje att förstöra för andra. Jag trivs jätte bra här i Södertälje men ibland förstår jag mig inte på människor.
Nää, nu har jag lättat mitt hjärta lite granna :) *Blink Blink*
Dom kommer tydligen hålla på hela natten. Om ni vill läsa om detta så kan ni gå in på www.sodertalje.se .
Nu ska jag gå och lägga mig. Är så himla trött.
Godnatt! :)
Billy
2009-08-12 @ 10:17:19
URL: http://rubyred.blogg.se/

Jo den var ju anlagd, fattar inte varför man tänder på en skola. Det kommer ju bli jättejobbigt för alla elever som går där nu när de inte har några riktiga lokaler.



Gör mig så arg att de ska hålla på och förstöra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0