Åter en dag i jobbet!

Idag blir det jobb igen mellan 14:30 - 20.00. Idag jobbar jag på en bra våning, så det ska bli skoj faktiskt. Jag får se vem jag jobbar med, kollade det igår men har faktiskt glömt bort det.
Jag är så himla trött. Mådde inte så bra för ett tag sen. Men tog två alvedon så det kommer väl bli bättre snart.

Min lille bror är ute och träffar en tjej som han träffade för första gången igår. En jätte söt tjej.

Nu ska jag ta ngt att äta innan jag ska vidare till jobbet :)

Är inte pigg på att jobba alls, men vad gör man inte för att få tiden att gå och tjäna pengar. Plus att jag trivs så bra med att jobba med människor, men kanske inte på det ställe jag jobbar på nu.
Eller jo, jag trivs, men som sagt så finns det två av personalen jag inte tycker så mkt vidare om. Men det är bara att undvika och jobba på. Man ska ju inte ta åt sig.

Dom äldre trivs jag jätte bra med :)

Ne, nu ska jag käka klart och sen köpa buss biljett ochsedan gå vidare till bussen.
Ha det så bra!

David Gray - This Years Love



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0