Skönt väder idag :)

Idag har det varit skönt väder ute. :) Först så var det molnigt ett bra tag och sen så kom solen och sen åter moln. Och det var ganska skönt nu efter en riktig värme bölja. Men åter imorgon så blir det upp mot 30 grader.

Idag så kom mamma, Elin och Jesper förbi. Dom var här till ett sen åkte dom för att Alice skulle bli hämtad på dagis :)





Sitta i babysittern och putta på med fötterna tyckte såklart Jesper var skönt.
Och med tummen i munnen och titta på tv, det är ju aldrig fel :)

Tog även kort på mina nya kuddöverdrag också som jag införskaffade mig på Ikea, det är dom rutiga!



Tog kort på den nya tavlan som är utan ram för tillfället :)

Den ska sitta över soffan sen när den fått den andra halvan (Ramen) ;)

Linnéa somnade vid halv två idag och då passade jag på att rensa ur min garderob på kläder som är på tok förstora, såna kläder jag hade när jag var gravid. Har även städat och gjort iordning i klädkammare och vikt om alla våra kläder i garderoben för att det såg ut som en bomb slagit ner :)

Nu har Linnéa somnat igen. Hon fick sig ett kvälls bad och somnade sedan som en stock. Skulle ge henne mat, men hon tog bara några klunkar. Hon vaknar säkert om någon timme och vill ha mat igen :)

Tack och hej för mig idag. Nu ska jag passa på att krypa ner i våran ursköna soffa och kela lite med Mattias :)
Man ska passa på då närheten försvinner eftersom Linnéa tar så mycket av våran tid. All fokus ligger på henne så man glömmer bort varandra ibland. Men lika viktigt som att ge henne all vår kärlek så är våran kärlek till varandra lika viktigt. Och med det så säger jag godnatt!

Ps. Jag älskar min familj nå enormt mycket!

Fröken M
2010-07-06 @ 20:00:44
URL: http://frokenmela.blogg.se/

det har varit en mysig dag med en ovanligt glad Viggo ! Jag fick tokstryk i minigolf av sambon och 2 kompisar har varit här på fika :) kram

Nikki
2010-07-06 @ 20:26:15
URL: http://tikkin.blogg.se/

Alla nya bekantskaper man har började kalla en för det så det stannade kvar liksom, klagar inte på det ;)



Med mig är det bra, sjukskriven men arbetstränar så det rullar på :) Ser att du har fullt upp ;)



Hugs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0