Hjälpreda

Här hemma blev det ju tacos för hela slanten ;)
Innan vi gjorde iordning maten så hjälpte Filippa mig att städa här hemma.
Hon vek tvätt och bäddade våran säng.
Hon är så otroligt duktig min älskade lilla syster dotter :)
---
När maten väl skulle lagas till så hjälpte hon mig att skära grönsakerna..
---
Efter hon hjälpt mig så dukade hon även så fint :)
Vi tände ljus och hade en riktig mys middag.
----
Efter maten så blev det att hänga tvätt och då hade jag en annan liten hjälpreda som glatt tyckte att hon också skulle hjälpa mamma genom att riva ut all den rena blöta tvätten på golvet.
Men det är ju Linnéas sätt att hjälpa till på ;)
---
Filippa satte sig i vårat sovrum och kollade på "Marmaduke" och åt chips.
---
Det var våran dag det, en lång och jätte trevlig dag.
Så jag får tacka och bocka för mig idag.
Imorgon ska Filippa åka hem, så min syster kommer hit imorgon med sin kille och hennes två andra barn för att hämta Filippa. Så vi ska hitta på något imorgon, men vet inte riktigt än vad det blir.
Börjar jobba imorgon vid fyra, och jobbar till klockan nio.
Ha en fortsatt bra kväll allesammans!
Emma - Mamma till Alicia ♥
2011-04-04 @ 11:02:30
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

hihi jo :D Jag sa hej till dig när vi möttes där vid glasen ;) Missade du det ? :D Vart hälsade du på mig ? :)



Hittade ni något fint ? :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0