Kanske borde ta upp bloggen igen?

Finns ju ni som undrat vart jag tagit vägen och nu är jag här.
Under den senaste tiden har det hänt så himla mycket, både bra och dåliga saker.
För ca två månader sen bestämde jag mig för att jag ville separera med Linnéas pappa.
Och ja, det är verkligen jätte tråkigt att det skulle behöva bli så här.
Mattias har även legat inne på sjukhus med allvarlig blodförgiftning, början till dubbelsidig lunginflammation och uppsvullet knä som dom var tvungna att tömma när han låg på sjukhuset.
Han låg ca 2 veckor på Norrtälje sjukhus, men han är nu bättre gällande det, han äter fortfarande medicin tills den 14 augusti.
----------
Jag och Mattias bor fortfarande under samma tak, och det tar verkligen på en kan jag lova er.
Bråk och glädje pendlar det mellan.
Men både han och jag måste hålla huvudet högt, vi har en underbar dotter att tänka på.
----------
Det sista jag ville var att det skulle bli såhär, men jag måste få vara lycklig.
Men just nu mår jag verkligen skit, och det känns som jag är så långt ner som det bara går.
Måste finna styrkan att ta mig upp ur detta svarta hål.
------
Känns verkligen som alla är emot mig, jag är inte perfekt.
Jag är boven i detta drama och ord sårar verkligen ordentligt.
----------
Nu ska jag endast tänka på mig och på min underbara dotter som behöver all kärlek just nu.
Jag älskar min Linnéa mer än ord kan beskriva, du är mitt allt min ängel<3
Förlåt till alla jag sårat.
Men jag kan inte alltid tänka på alla andras välmående.
Jag har det tufft nu, så jag måste först och främst se till mitt och Linnéas välmående.
--------
När antingen jag eller Mattias har flyttat så har vi bestämt att vi ska ha Linnéa varannan vecka.
Jag skulle ALDRIG ens tänka tanken att ta Linnéa ifrån dig Mattias.
Du är en jätte bra pappa!!



EmmaVättö
2011-08-09 @ 13:31:23

Du, jätte bra skrivet :) jag vart helt tårögd av att läsa vad ni går igenom ! Kämpa vidare, ge inte upp :) kram

Emma
2011-08-10 @ 07:48:56
URL: http://mammaemmah.blogg.se/

Kämpa vidare tjejen, du & din dotter klarar det här. Det är de finaste du har och du kommer orkar bara du har henne vid din sida.

man fick lite tårar

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0